W debacie eksperckiej, podczas organizowanego corocznie wydarzenia Kongres Hotel Management 2025, swoim doświadczeniem i wiedzą podzielił się Piotr Ignaszak General Manager hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, którego Centrum Konferencyjne Kraków Airport Hotel, z racji na posiadaną infrastrukturę, zaplecze logistyczne oraz bezpośrednie sąsiedztwo terminalu pasażerskiego lotniska Kraków Airport, od ponad 10 lat jest partnerem, zaangażowanym organizatorem oraz tłem zarówno lokalnych jak i międzynarodowych spotkań biznesowych na krakowskim rynku MICE
Hilton Garden Inn Kraków Airport, zlokalizowany przy lotniku Kraków Airport w Balicach czterogwiazdkowy hotel z nowocześnie wyposażonym centrum konferencyjnym, regularnie gości przedsiębiorców, organizacje i ekspertów z całego świata, pragnących podczas orgaizowanych na miejscu wydarzeń, konferencji i networkingów, poszerzać wiedzę, dzielić się inspiracjami oraz zdobywać nowe rynki.