Sztuka networkingu – jak budować trwałe relacje podczas konferencji?

Pozycja pracownika i przedsiębiorcy na rynku nie zależy tylko od kompetencji. Nawet nieustanne szlifowanie umiejętności, aktualizowanie wiedzy, nadążanie za technologicznymi nowościami i reagowanie na rynkowe trendy nie będzie gwarancją sukcesu bez fundamentu – relacji biznesowych. Umiejętnie prowadzony networking może odkryć przed Tobą zupełnie nowe ścieżki rozwoju, zapewnić marce rozpoznawalność i ukształtować pozytywny wizerunek wśród potencjalnych partnerów biznesowych.

Jak budować trwałe relacje, które zaprocentują w przyszłości? Dlaczego profesjonaliści świadomi siły networkingu często spotykają się właśnie w naszych salach konferencyjnych przy lotnisku Kraków-Balice? Sprawdź, jak wielka siła drzemie w networkingu i poznaj atuty naszego centrum konferencyjnego.

Zacznijmy od początku: czym jest networking?

Networking jest procesem świadomego i strategicznego budowania i utrwalania relacji biznesowych. Celem tych działań jest:

  • nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi, klientami lub współpracownikami;

  • budowanie zaufania i rozpoznawalności marki osobistej i firmowej;

  • odkrywanie nowych możliwości rozwoju zawodowego, takich jak współprace, projekty, a nawet inwestycje;

  • pozyskiwanie wartościowych informacji, do których nie da się dotrzeć innymi kanałami, co daje przewagę nad konkurencją. Podczas rozmowy z przedstawicielem firmy możesz poznać plany dotyczące poszerzenia zespołu czy zmian, które mogą zachwiać stabilność w branży;

  • dzielenie się swoją wiedzą i unikalnymi doświadczeniami.

Specjaliści z dziedziny PR i HR zaznaczają, że na dynamicznym, otwartym rynku o dużej konkurencyjności rola networkingu jest ogromna. Stąd popularność portali stworzonych z myślą o budowaniu sieci zawodowych, a także tworzenie wydarzeń offline i online – konferencji, szkoleń, meetupów, targów.

Skuteczne budowanie relacji – jak osiągnąć pożądany efekt?

Networking nie ogranicza się do kolekcjonowania wizytówek i poszerzania grona znajomych na portalach społecznościowych. Nie ma drogi na skróty: ten proces jest sztuką świadomego i strategicznego tworzenia i pielęgnowania relacji, które mogą zaprocentować w dłuższej perspektywie.

Chcesz osiągnąć sukces? Przestrzegaj kilku zasad, które przybliżą Cię do celu:

  • śledź wydarzenia odbywające się w całej Polsce i aktywnie uczestnicz w tych, które cieszą się dużym zainteresowaniem;

  • bądź zaangażowany i autentyczny: poświęcaj uwagę rozmówcy, okazuj zainteresowanie, staraj się zrozumieć jego potrzeby oraz wyzwania, przed którymi staje. Unikaj nadmiernej formalności;

  • podczas konferencji aktywnie słuchaj, zadawaj pytania i udzielaj się w dyskusji na forum. Nie bój się zabierać głosu;

  • zadbaj o follow-up – po zakończeniu konferencji czy meetupu nie zapominaj o osobach, z którymi rozmawiałeś. Wyślij e-mail z podziękowaniem za inspirującą wymianę zdań, zaproponuj dalszy kontakt lub podziel się materiałami, które mogą być dla nich interesujące;

  • dbaj o swój wizerunek w mediach społecznościowych.

Sala na imprezy pod Krakowem – przestrzeń dla specjalistów z każdej dziedziny

Nasze sale biznesowe pod Krakowem są doskonale przystosowane do organizacji eventów biznesowych o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Jakie możliwości otwieramy przed organizatorami i uczestnikami?

Hilton Garden Inn Kraków Airport, luksusowy hotel przy lotnisku Kraków-Balice, dysponuje nowoczesną przestrzenią stworzoną dla profesjonalistów, którzy rozumieją, jak duże znaczenie ma networking we współczesnym biznesie. W ręce organizatorów i uczestników spotkań branżowych oddajemy rozległą przestrzeń konferencyjno-eventową o łącznej powierzchni 750 m2. Sale są wyposażone w szereg udogodnień: projektory z funkcją Click Share, flipboardy do udostępniania notatek i innych materiałów, interaktywną mównicę z nagłośnieniem i wejściem USB, soundbary z opcją śledzenia mówcy oraz zdalnie sterowane oświetlenie. Innowacyjny sprzęt zapewnia komfortowe warunki do prowadzenia wystąpień dla osób zgromadzonych w sali oraz dla publiczności online.

Przedłużeniem sal konferencyjnych jest eleganckie foyer ze strefą business lounge i „zieloną ścianą” – kącikiem, w którym można nagrać wywiad lub krótki materiał na social media, a także urządzić sesję zdjęciową. To tam są organizowane przerwy kawowe między panelami. W nastrojowej, przytulnej strefie panuje mniej oficjalny klimat sprzyjający luźnym, prywatnym rozmowom.

Sale biznesowe w Krakowie na kameralne spotkania i konferencje dla setek osób

Doskonale wiemy, że każde wydarzenie ma swoją specyfikę. Nasza przestrzeń konferencyjno-eventowa dzieli się na 10 niepowtarzalnych sal o zróżnicowanej wielkości, układzie i wyposażeniu:

  • ALFA – największa sala o powierzchni 225 m2. Za pomocą mobilnych ścian można ją podzielić na trzy niezależne sale. To reprezentacyjne miejsce, w którym odbywają się największe imprezy – nawet na 220 osób;

  • CHARLIE – atrakcyjne wizualnie pomieszczenie o powierzchni 41 m2 najczęściej wykorzystywane do przeprowadzania szkoleń i prelekcji. Naturalne światło tworzy w niej przyjemny klimat. Dzieli się na dwie mniejsze sale;

  • DELTA – jasna przestrzeń skąpana w naturalnym świetle. Jej atutem jest wyjście prowadzące bezpośrednio na zewnątrz. To gustowna sala, w której łatwo się skupić i odkryć nowe pokłady kreatywności. Można ją podzielić na dwie mniejsze strefy do pracy projektowej czy warsztatowej;

  • BOARDROOM – kameralne pomieszczenie dla osób, które potrzebują większej prywatności. Idealne na posiedzenie zarządu, naradę czy rozmowę kwalifikacyjną;

  • BRAVO – elegancka sala polecana na spotkania w gronie maksymalnie 36 osób. Wyposażona w soundbar, duży telewizor i ekran dotykowy do płynnego sterowania systemem. Zaawansowany technicznie sprzęt umożliwia prowadzenie wideokonferencji bez zakłóceń i problemów technicznych.

W starannie urządzonych salach regularnie odbywają się wydarzenia przyciągające specjalistów ze wszystkich stron Polski oraz z zagranicy. W naszym centrum dużo się dzieje – spotkania grupy Toastmasters, hackathony dla specjalistów z branży IT czy spotkania AGILE pod Wawelem to tylko kilka przykładów.

Nowoczesne sale konferencyjne przy lotnisku Kraków-Balice – miejsce polecane na międzynarodowy event

Specjaliści nastawieni na rozwój nie ograniczają się do działania jedynie na rodzimym rynku. Wydarzenia organizowane w Polsce, w tym również w Krakowie, przyciągają specjalistów z międzynarodowego środowiska. Nasz obiekt jest położony bezpośrednio przy terminalu pasażerskim lotniska w Balicach. Goście przybywający na event nie muszą pokonywać zakorkowanego centrum miasta ani opuszczać ostatniego wykładu czy rezygnować z bankietu, aby zdążyć na swój lot. Terminal pasażerski jest bezpośrednio połączony z hotelem pieszą kładką. Droga między punktami zajmuje zaledwie kilka minut.

Sala konferencyjna Kraków – wynajem na korzystnych warunkach

Przygotowujesz wydarzenie biznesowe i chcesz dowiedzieć się więcej na temat wynajmu sal konferencyjnych pod Krakowem? Skontaktuj się z naszymi specjalistami i poznaj ofertę skrojoną na miarę indywidualnych oczekiwań.

Pozostałe atrakcje