Gdzie w Krakowie zorganizować posiedzenie zarządu spółki w 2025 roku?

Ostatni kwartał 2025 roku to moment kiedy członkowie zarządu firm spotykają się przy stole, aby podsumować mijające miesiące, zatwierdzić nowy budżet i cele na kolejny rok. Spotkanie zarządu to wydarzenie, które potrzebuje przestrzeni, która zapewni nie tylko pełną prywatność i warunki do skupienia, lecz także elegancką i uroczystą oprawę adekwatną zarówno do wagi podejmowanych decyzji, jak i do rangi gości zasiadających przy stole.

Wybór odpowiedniej lokalizacji na spotkanie zarządu staje się kluczową decyzją - zwłaszcza w Krakowie, gdzie możliwości są duże, ale nie każda lokalizacja spełnia realne potrzeby menedżerów C-level.

W Hilton Garden Inn Kraków Airport, hotelu biznesowym zlokalizowanym przy lotnisku w Balicach dla gości konferencyjnych znajduje się specjalna sala Boardroom dedykowana spotkaniom o najwyższej randze takim jak posiedzenia rad nadzorczych, rozmowy z kluczowymi partnerami biznesowymi, czy przedstawicielami świata polityki i biznesu.

Dlaczego warto zarezerwować tą przestrzeń w hotelu organizując spotkanie z udziałem członków zarządu?

Pełna prywatność i odpowiednie warunki do prowadzenia ważnych rozmów.

Podczas posiedzenia zarządu, kiedy toczą się rozmowy o planach budżetowych i kierunkach rozwoju spółki, liczy się nie tylko poczucie komfortu, ale także poufność. Profesjonalna sala boardroom zagwarantuje wysoką kulturę prywatności, dając jednocześnie dostęp do wygód, które daje organizacja spotkania w hotelu, takich jak przerwa kawowa, czy serwis lunchowy w przerwie intensywnego dnia pracy.

Wygoda dla członków zarządu podróżujących samolotem

Członkowie zarządu i rady nadzorczej, bardzo często przyjeżdżają na spotkanie z różnych miast, czy spoza Polski. Napięty kalendarz sprawia, że każda chwila poświęcona na dojazd, czy przedzieranie się przez zatłoczone ulice centrum Krakowa, to zwyczajnie strata cennego czasu, który poświęcić można na spotkania, czy networking. Miejsce dobrze skomunikowane z lotniskiem, takie jak Kraków Airport Hotel eliminuje logistyczne ryzyka i towarzyszący im stres.

Dodatkowym atutem będzie możliwość zorganizowania noclegu dla uczestników w hotelu, w którym odbywa się ważne spotkanie, tak aby wszyscy jego uczestnicy, dla ich wygody zostali zakwaterowani w jednym miejscu.

Hilton Garden Inn Kraków Airport oferuje 178 komfortowych pokoi w standardzie czterech gwiazdek. To miejsce gdzie elegancja spotyka się z komfortem i ergonomią. W każdym z pokoi goście znajdą wygodne miejsce do pracy z ergonomicznym krzesłem i możliwość zamówienia kolacji bezpośrednio do pokoju w ramach usługi room service.

Udogodnienia, na które możesz liczyć organizując spotkanie zarządu w hotelu Hilton na lotnisku w Balicach

  • Szybkie połączenie z terminalem pasażerskim pieszą kładką dostępną z poziomu hotelowej recepcji, którą na lotnisko dotrzesz w 2 minuty

  • Dostępność komunikacyjna i szybki dojazd z każdej strony Krakowa dzięki obwodnicy miasta, autostradzie A4 i bezpośrednim połączeniu z drogą krajową S7
  • Przystanek kolejki miejskiej tuż przy hotelu, która daje możliwość dotarcia do centrum Krakowa w niespełna 20 minut, lub w 40 minut do Wieliczki.

  • Dostęp do miejsc parkingowych w pobliżu hotelu i lotniska na parkingu wielopoziomowym P1, parkingu terenowym P2 i kameralnym parkingu P3 tuż przy hotelu.

Profesjonalne wyposażenie sali oraz wysoka kultura techniczna organizacji wydarzeń

Posiedzenie zarządu to spotkanie, podczas którego nie tylko potrzebny jest niezawodny sprzęt do prowadzenia prezentacji zawierających dane i sprawozdania, ale również często zachodzi potrzeba zdalnego połączenia się w formie wideokonferencji z osobami które nie mogą uczestniczyć w spotkaniu na miejscu. Nie każda sala w Krakowie jest przygotowana na takie wymagania oferując wysokiej jakości sprzęt do wideokonferencji, a problemy techniczne to najczęstszy wróg harmonogramu wydarzeń.

Projektując przestrzenie Centrum Konferencyjnego Kraków Airport Hotel w Balicach zadbaliśmy o to, aby wszystkie sprzęty pozwalały na bezstresową i intuicyjną obsługę bez konieczności angażowania specjalistów IT. Wysoka kultura techniczna spotkań to dla nas ważny element gościnności, który wpływa na poczucie komfortu i pewność, że podczas ważnego wydarzenia nasza technika nie zawiedzie - podkreśla Janusz Zygmunt, chief engineer hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport.

Sprzęt na wyposażeniu sali Boardroom, który usprawni prowadzenie prezentacji

  • System do prowadzenia wideokonferencji wyposażony w wysokiej jakości wideo-bary, które umożliwiają komfortowe prowadzenie spotkań w formule hybrydowej. Inteligentne rozwiązanie kieruje zarówno obiektyw kamery 4K, jak i mikrofon na osobę, która zabiera głos w spotkaniu
  • Interaktywny, intuicyjny w obsłudze flipchart, który ułatwia robienie wirtualnych notatek, a co szczególnie wygodne, pozwala na późniejsze porządkowanie, czy natychmiastowe udostępnienie ich uczestnikom w formie plików, bez konieczności skanowania czy fotografowania kartek klasycznych flipchartów.

  • Ekrany w sali Boardroom sterowane są za pośrednictwem Barco Clickshare, co znacząco ułatwia proces prezentowania i przełączania się pomiędzy ekranami.

Hilton Garden Inn Kraków Airport, hotel z salą Boardroom na spotkanie rady nadzorczej przy lotnisku w Balicach

Jeśli szukasz w Krakowie miejsca na posiedzenie zarządu, rady nadzorczej, ważne zebranie, czy spotkanie z udziałem VIP, gdzie priorytetem będą logistyczna dostępność, bezpieczeństwo, komfort i wysoka kultura techniczna, wybierz hotel Hilton przy lotnisku w Balicach. To miejsce, gdzie spotyka się biznes, stworzone dla tych którzy cenią czas, jakość oraz wyjątkowe doświadczenia.

Skontaktuj się z nami i sprawdź dostępne terminy na organizację spotkania zarządu w ostatnim kwartale 2025 roku.

Pozostałe atrakcje