Centrum konferencyjne

Do dyspozycji gości pozostaje 743 m² uniwersalnej powierzchni, którą tworzy 9 sal konferencyjnych, profesjonalna sala zebrań i całodobowe centrum biznesowe. Wszystkie sale konferencyjne wyposażone są w nowoczesny sprzęt multimedialny. Ponadto istnieje możliwość dowolnego zaadaptowania ich przestrzeni, dzięki systemowi ścian przesuwnych oraz poprzez odpowiedni układ stołów i krzeseł. Lobby części konferencyjnej, o powierzchni 288 metrów², przystosowane jest do wprowadzenia pojazdu na czas targów czy konferencji. 


Nowoczesne i przestronne centrum konferencyjne idealnie sprawdzi się przy organizacji międzynarodowych kongresów, konferencji, eventów firmowych, szkoleń i targów. Dzięki dogodnej lokalizacji uczestnicy wydarzeń mogą uniknąć zakorkowanych ulic centrum, remontów drogowych, czy problemów z zaparkowaniem auta. Zmotoryzowani goście mogą korzystać z wielopoziomowego parkingu Kraków Airport, który udostępnia 1240 miejsc postojowych. 


Hotelowa restauracja L’atmosphere wychodzi naprzeciw potrzebom gości konferencyjnych, realizując niebanalne przerwy kawowe, dostosowane do indywidualnych wymagań klientów oraz zewnętrzne usługi cateringowe nawet na kilkaset osób. 

Nasze atuty

  • 743 m² - łączna powierzchnia centrum konferencyjnego
  • 9 sal konferencyjnych wyposażonych w nowoczesną technologię A/V
  • boardroom z możliwością videokonferencji
  • możliwość organizacji eventu nawet do 376 osób
  • przestronne, przeszklone foyer z opcją prezentacji samochodu
  • bezpłatne Wi-Fi
  • klimatyzowane pomieszczenia
  • możliwość dzielenia/ łączenia sal
  • bezpośrednie sąsiedztwo lotniska Kraków Airport
  • część sal z dostępem do całodziennego światła
  • doskonałe przerwy kawowe i dania restauracji L’atmosphere
Lounge 120m 2 Kominek Foyer Lobby bar Restauracja 256m 2 112 miejsc siedzących Szatnia Alfa 1 Alfa 2 Alfa 3 Bravo 1 Bravo 2 Charlie 1 Charlie 2 Boardroom Foyer Delta 2 Delta 1 WC

Układ sal
konferencyjnych

Foyer

powierzchnia: 350m2

Alfa 1

max. ilość miejsc: 90
powierzchnia: 72m2
wymiary: 6,2x11,7m

Alfa 2

max. ilość miejsc: 90
powierzchnia: 72m2
wymiary: 6,2x11,7m

Alfa 3

max. ilość miejsc: 90
powierzchnia: 76m2
wymiary: 6,2x11,7m

Bravo 1

max. ilość miejsc: 20
powierzchnia: 21m2
wymiary: 3,6x5,9m

Bravo 2

max. ilość miejsc: 20
powierzchnia: 21m2
wymiary: 3,6x5,9m

Charlie 1

max. ilość miejsc: 20
powierzchnia: 21m2
wymiary: 3,6x5,8m

Charlie 2

max. ilość miejsc: 20
powierzchnia: 21m2
wymiary: 3,6x5,8m

Boardroom

max. ilość miejsc: 8
powierzchnia: 21m2
wymiary: 3,6x5,8m

Delta 1

max. ilość miejsc: 24
powierzchnia: 32m2
wymiary: 4,4x7,3m

Delta 2

max. ilość miejsc: 24
powierzchnia: 27m2
wymiary: 3,7x7,3m

Wigilijne Przyjęcia Firmowe

W pracy, tak jak w domu, świąteczne przyjęcie to wyjątkowy moment. Już dziś zaplanuj firmową Wigilię ze swoimi Pracownikami i skorzystaj z naszej oferty zarówno w formie cateringu do biura czy świątecznych warsztatów w naszym hotelu. Zapraszamy! 

+48 12 340 00 23
bankiety@krakowairporthotel.pl Pobierz ofertę

Konferencje i bankiety

Nasz obiekt to doskonałe miejsce na organizację konferencji czy bankietów na najwyższym poziomie, bez konieczności przemieszczania się do centrum miasta. 

+48 12 340 00 20
konferencje@krakowairporthotel.pl

Szkolenia

Szeroki wybór sal konferencyjnych pozwala na organizację szkoleń w dowolnie wybranym ustawieniu. Zapewniamy doskonałe przerwy kawowe i wsparcie naszego personelu. 

+48 12 340 00 20
konferencje@krakowairporthotel.pl

Zapytaj o salę konferencyjną

*pola wymagane